Wie – wat – hoe

Dit bericht delen via:

Zelfstandige ondernemers in de keukenbranche zijn voortdurend in concurrentie met groot winkel- en filiaalbedrijven, franchiseorganisaties, web shops en vergelijkingssites. Welke markspelers zijn dominant?  Hoe denkt de markt en hoe verhoudende spelers zich tot elkaar en welke keukentrends spreken de consument het meest aan?

Wie het antwoord weet, kan op het juiste moment inspelen op het koopgedrag van de consument.

De veranderingen in de detailhandel vragen om creatieve oplossingen, nieuwe concepten en doelgroep georiënteerde communicatie.

Met kennis van zaken en door een enorm internationaal netwerk van de nieuwe KGG lopen de deelnemers van de KGG voorop op gebied van collecties, store-concepten en presentaties als van e-commerce, sociale media, internettoepassingen en communicatie met de consument.

233_cucina_tetrix_07

De KGG biedt storeconcepten op verschillende niveaus en kan bemiddelen voor zakelijke kredieten.

De nieuwe KGG, gaat binnenkort gesplitst worden in een inkoopgroep, onder een andere naam en een verkoop stimulerende groep onder de naam KGG.

Meer informatie?  Neem per mail of per telefoon contact met ons op.

Plaats een reactie