Küppersbusch

Dit bericht delen via:

Keuken inbouwapparatuur van Küppersbusch.

Het Topmerk KÜPPERSBUSCH is Hot.  Service, levering en orderverwerking zijn volledig op elkaar afgestemd en lopen probleemloos.  De KGG heeft Küppersbusch als topmerk geselecteerd, omdat het vergelijkbaar is met Miele en Gaggenau, alleen met een veel aantrekkelijkere prijsstelling. Het merk heeft een gouden toekomst.

Bij KÜPPERSBUSCH ontdekt u de schoonheid, waarin karakter en functionaliteit in harmonie zijn. Toonaangevend in design, perfect in functionaliteit, eenvoudig te bedienen, op vallend mooi. Keukenapparatuur die qua vakkundigheid aan uw persoonlijke eisen voldoet en daardoor in alle opzichten meer kan. Met minder hoeft u geen genoegen te nemen.

Terugkijken op het succes van KÜPPERSBUSCH is voortdurend vooruitkijken naar de toekomst. Naar innovatieve ideeën, die maar één doel kennen: moderne tech nologie en hoogste kwaliteit combineren met gevoelige functionaliteit en buitengewoon design. KÜPPERSBUSCH is al enkele decennia daar thuis waar professionele koks hun heerlijkheden bereiden. Dus overal waar individualiteit en betrouwbaarheid elke dag weer belangrijk zijn.

Veeleisendheid is voor KÜPPERSBUSCH ook een norm die vanaf het begin als basis dient voor de ontwikkeling van inbouwkeukenapparatuur voor particuliere huishoudens. Dan ontstaan innovaties die de passie voor koken de ruimte geven, maar die nooit ten koste gaan van betrouwbaarheid, zekerheid en kwaliteit.

http://www.int.kueppersbusch-hausgeraete.de/modIntro?culture=nl

 

 

Küppersbusch a

geraetewelten_profession_00

 

Black

 

 

Plaats een reactie

12 reacties

  1. Wilma
    | zaterdag 22 juni 2013 om 19:18

    Wij hebben een kupperbusch combi stoom oven maar is er ook een kookworkshop voor dit apparaat. AEG, Miele hebben dit wel maar kan niets vinden voor kupperbusch

    • Redactie
      | woensdag 11 september 2013 om 16:00

      Beste Wilma,
      sorry voor de late reactie. Je bericht is per ongeluk onbeantwoord gebleven.
      Voor een kookworkshop zou je met Küpperbusch Nederland contact op kunnen nemen.

      Wijkermeerstraat 34, 2131 HA
      HOOFDDORP
      Openingstijden ma. t/m
      vrij. 8.30 – 17.00 uur.

      Telecommunicatie
      Telefoon: 023 – 565 64 80
      Telefax: 023 – 562 18 57
      eMail : info@kuppersbusch.nl

  2. Jordan
    | maandag 21 oktober 2013 om 08:05

    Hey ik vroeg me eigenlijk af tot welke grens juille dit doen? Ik woon namelijk in Antwerpen Belgie en was aan het overwegen of juille ook in Belgie juille services verlenen wat uiteraard wel een vereiste is natuurlijk. Alvast bedankt en ik kijk uit naar de informatie.

    • Redactie
      | maandag 21 oktober 2013 om 08:18

      Beste Jordan
      We willen best offertes checken en advies geven, maar we hebben op dit moment geen overzicht van de keukenzaken in België. hierover kunnen we dus geen oordeel geven. De merken zijn het zelfde (meestal Duitse fabrikanten), dus dat lijkt niet moeilijk.
      We helpen je graag.
      m.v.g. Redactie KGG

  3. Kh
    | woensdag 14 oktober 2015 om 17:33

    Wij zijn tevreden over de toestellen maar niet over de service na verkoop! Onze vaatwasser is onder garantie stuk gegaan. We zullen – als de afspraak doorgaat – 5 weken op een wisselstuk gewacht hebben! Een pakketje uit China is blijkbaar sneller hier dan een pakket uit Duitsland! Daarnaast wordt de herstelling enkel uitgevoerd tijdens kantooruren, als wij aan het werk zijn. Er wordt tevens niet gecommuniceerd over vertraging. Voor ons nooit nog Kupperbusch!

    • Redactie
      | woensdag 14 oktober 2015 om 18:18

      Dit is heel vervelend. De KGG is van Küppersbusch gewend, dat er binnen 14 dagen alle mogelijke problemen worden opgelost. Meestal gaat het bij langdurige zaken als deze om een communicatiefout. Anders was het probleem al lang opgelost.
      Wij zullen uw bericht doorsturen naar de verantwoordelijken van Küppersbusch in Gelsenkirchen en hopen op een zo spoedig mogelijke oplossing. Houdt u ons op de hoogte?

      • Redactie
        | woensdag 14 oktober 2015 om 19:52

        Ik heb inmiddels begrepen dat u contact heeft gehad met de Nederlandse Agent voor Küppersbusch, die zijn best gaat doen om het Belgische Küppersbusch probleem op te lossen.
        Het klonk al zo vreemd, dat u zo lang moest wachten op service van Küppersbusch. In Nederland kennen we dit probleem eigenlijk niet.

        Veel succes verder,
        De KGG redactie

  4. Kh
    | woensdag 14 oktober 2015 om 21:27

    Over de Nederlandse klantenservice kan ik inderdaad geen uitspraken doen.
    Inmiddels kreeg ik heel snel en heel vriendelijk al een reactie van de Nederlandse klantendienst, die mij wel proberen verder te helpen. De Belgische afdeling kan hieruit lessen trekken!

  5. Mo
    | dinsdag 6 september 2016 om 13:46

    Niet tevreden over het merk zeer slechte service
    Fornuis na nog geen 3 jaar kapot pech maar 2 jaar garantie monteur uurloon +voorrijden 115 ex btw moet je nog als gewone klant btw erbij rekenen en dan maar afwachten of het in een uur lukt en wat kosten de onderdelen dan nog
    Gok maar niet genomen en nieuw gekocht
    Nooit geen kupperbusch meer

    • Redactie
      | woensdag 7 september 2016 om 08:45

      Beste Monique Grolle

      Dat is inderdaad pech. Normaal gesproken gaat een apparaat veel langer mee. Zeker bij Küppersbusch hebben we goede ervaringen.
      Küppersbusch heeft trouwens een mogelijkheid om 5 jaar garantie te krijgen. Heeft de handelaar dit niet gemeld? Misschien moet je de handelaar hierop aanspreken.
      Voor 5 jaar garantie moeten producten na aankoop geregistreerd worden, zoals dit bij veel andere merken ook is.
      Wij denken overigens dat een reparatie wel zinvol geweest zou zijn.
      Wel moeten wij aanmerken dat de servicedienst van Küppersbusch de laatste tijd meer steken laat vallen. We melden dit geregeld bij Küppersbusch en gaan ervan uit dat er maatregelen genomen worden.

  6. Corine
    | maandag 30 april 2018 om 18:58

    Kupersbusch inductie met afzuiging gekocht. Ene dag ingebouwd en gekookt, tweede dag ineens een scheur. Kookplaat net een maand in huis en pas tweede dag ingebruik. Mail op mail over een kras terwijl het duidelijk een scheur is want hij wordt langzaam groter.nu bericht, valt niet onder de garantie. Mijn broek zakt er vanaf. Een prachtig werkend product, zeker, maar de vertragende afhandeling is heel erg slecht. Van af foto s bepalen dat het een kras is.
    Waardeloze service en klantgerichtheid.
    Zeker geen reclame, ik raad mijn vrienden zeker geen kuppersbusch aan.

    • Redactie
      | dinsdag 1 mei 2018 om 08:43

      Beste Corine

      Küppersbusch staat bekend als een van de mooiste en beste inbouw merken. Een scheur in het glas is door een fabrikant slecht te beoordelen, omdat het dan meestal om schade gaat die tijdens of na de montage is ontstaan. Ook kan de uitsparing van de kookplaat te krap zijn, waardoor na uitzetting de barst is ontstaan.
      Wij zullen het bericht doorsturen naar Küppersbusch en hopen dat er nog wat geregeld kan worden.

      met vriendelijke groet
      de redactie